sobota, 15 listopada 2014

Nowości na Blogu! + Zadanie dla Administratorów ♥


 A co takiego zamierzam zmienić na blogu? Tak naprawdę całkiem nie wiele, ostatnio wataha przechodziła już kolejny swój kryzys i nigdy nie wiem, co jest tego powodem. Owszem, nie zawsze jestem na blogu tak jak każdy z was, ale jednak często siedzicie na chacie nawet nielicznymi grupkami i pustka. Kiedy zawsze wydaje się, że to już koniec na WK nagle staje się cud i jest po kilkanaście opowiadań dziennie i napływ nowych członków. Takie sytuacje są dosyć dezorientujące, więc aby je uniknąć postanowiłam ten post przeznaczyć poniekąd na taką ''skrytkę'', ten post możecie kompletnie przeznaczyć na jakikolwiek spam, swoje pomysły dotyczące tego bloga, co chcielibyście wprowadzić a co ewentualnie zmienić. Postaram się odpowiadać na każdy z komentarzy zamieszczonych w tym poście oraz liczę, że będziecie w tym brać udział :)
 Kolejną sprawą będzie usunięcie Questów i  wprowadzenie ''Wilczych Rozgrywek'' - będzie to mniej więcej polegać na tym, że raz co jakiś czas będą prowadzone na blogu zadania, w których teoretycznie każdy powinien wziąć udział. Będzie to dosyć nietypowa misja, do której będą wymyślane postacie które trzeba zabić czy coś w tym stylu, tak zwane postacie wolne, które sterować będą wybrani przeze mnie administratorzy [nie wolno zdradzać nikomu jaką postacią się jest albo czy dostało się jakąś wolną postać].
 Oraz wielkie zadanie dla właścicieli Klanów - w zakładce o Klanach musicie rozpisać zachowania typowe dla wilków danego Klanu :) Nie musi być to długie, wystarczy naprawdę kilka zdań.

Zależy jak dla kogo, zmiany nie są kolosalne oraz jest możliwość tego, że zmiany nie zostaną wprowadzone, ale to już naprawdę jak wy chcecie ;) Jedynym kłopotem może być dla was jedna rzecz:
Do 20 listopada każdy z wilków musi napisać chociaż jedno opowiadanie, niektórzy dołączają wieloma wilkami i połową nawet nie piszą, co jest bezsensowne. Tracicie tylko czas na pisanie formków itp. Niektórzy mają dosyć dziwne wytłumaczenia ''nie mam z kim pisać, bo każdy już z kimś pisze'' A wiecie co mnie to obchodzi? Guzik mnie to obchodzi. Przecież tak naprawdę jeden wilki nie musi pisać tylko z jedną osobą, ale jak tam chcecie. Po prostu Ci którzy nie napiszą opowiadania do 20 listopada wylecą z bloga - możliwość zgłoszenia nieobecności!

10 komentarzy:

  1. kk.
    Nie jest to może pomysł na zmianę bloga, a ni nic ten teges, tylko taki mały pomysł na grupowe, duże opowiadanie.
    Może by tak Wielkie Polowanie?
    Ale dopiero wtedy kiedy zacznie się Wiosna...
    Po marnej zimie, Wiosna może okazać się porą urodzajną. Po katastrofie i również. Jelenie, sarny, dzikie, zajęce, lisy a nawet i niedźwiedzie przybywają sobie na tereny klanów w poszukiwaniu pożywienia, którego tu nie brakuje. Każdy Klan chce sobie uzupełnić zapasy po ponad trzech miesiącach ubytku i wszyscy wybywają się na polowanie. Ze tego względu organizują się jakieś mistrzostwa w polowaniu na bawoły, czy co tam się wymyśli. No i takie gówno wymyśliłem/łam (bo jestem Conchita.)
    -A. D.

    OdpowiedzUsuń
  2. Trochę głupi pomysł :I
    *bo jej zdanie się liczy*

    OdpowiedzUsuń
  3. Ja mysle zeby do watachy dodac no nwm... muzyke nie bo zabardzo mnie drazni . Moze pamietniki? Kazdy wilk pisalby swoj pamietnik .

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. W sumie można by bo to dosyć fajne, ale pewnie i tak połowa osób tego nie zrobi :/
      *Bo z was lenie wstrętne - tak jak ze mnie*

      Usuń
  4. Bardzo fajnie, że staracie się, żeby uzyskać zgody na arty wilków. Mogę wam jeszcze tylko poradzić, żeby podlinkować inne obrazy ( tereny, zdjęcia użyte do banerów ). Do tego celu przydałaby się zakładka ,,Credits", lub co tam jeszcze kreatywne istoty wymyślić mogą. Przysparza to problemów, przyznaję i jest z tym trochę roboty. Polecam jednak Google Image Search i jakoś to powinno być. Tu chodzi konkretnie o znalezienie źródła obrazka, żeby potem nikt się nie czepiał. Może spotykacie się z czymś takim pierwszy raz i nie było nigdy kłopotów z innymi zdjęciami, ale ostatnio podobna sytuacja spotkała mnie.
    Teraz już pomysł łatwiejszy do zrealizowania... Chodzi tu o współpracę z innymi blogami. Nie blogami o wilkach. WK mogłoby zawrzeć współpracę również z innymi blogami o innych tematykach. Można by stworzyć zakładkę ,,Współpraca", lub po prostu umieścić polecane blogi w sojuszach.
    Mam nadzieję, że jakoś pomogłam tymi... pomysłami.
    Pozdrawiam!

    ~Naravi

    OdpowiedzUsuń
  5. Ten komentarz został usunięty przez autora.

    OdpowiedzUsuń
  6. Proponuję utworzenie oddzielnych stron dla terenów Klanów, tzn, aby w zakładce Tereny była mapka (http://vlep.pl/gih89x.png) oraz pięć odnośników do poszczególnych watah.
    Podobnie mają się formularze wilków, gdyby w zakładce poszczególnych klanów widniałoby jedynie zdjęcie podpisane imieniem, po którego kliknięciu przenosiłoby się do pełnego formularza, byłoby to o wiele czytelniejsze.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Trochę byłoby z tym zachodu... w sumie jest to do zrealizowania ale nie wiem czy na tą chwilę. Połowa blogów robi teraz coś takiego :/

      Usuń
  7. Może by tak dodać walutę i zrobić sklep z nwm.. jakimiś magicznymi przedmiotami? :) Widziałam takie na dużej ilości watah, ale podoba mi się ten pomysł. Co jakiś czas można by dodawać tam jakieś przedmioty, które nie będą tam na stałe tylko na określony czas. Czy coś w tym stylu. A tak poza tym wataha bardzo mi się podoba i według mnie nic więcej nie trzeba tu zmieniać :)

    OdpowiedzUsuń
  8. Moim zdaniem postarzanie co miesiąc to zdecydowanie za często, zważywszy, że tutejsze wilki mogą żyć tylko dziesięć lat. Skoro są to magiczne wilki, to czy nie mogłyby żyć dłużej?
    Druga sprawa, blog (choć piękny), ma wiele niedociągnięć, nawet w tej zakładce. Są to błędy drobne, ale w dużym natężeniu irytujące, a wszak wystarczyłoby przejrzeć bloga od deski do deski i poprawić nieaktualne informacje.

    OdpowiedzUsuń