niedziela, 13 sierpnia 2017

Admin na 102!

  Ponieważ większość osób nie wiedziało co się w ogóle dzieje z blogiem, w tym jeden admin i moderatorka (możecie mi zrobić kazanie moje pyśki). Po prostu w tym poście chciałabym was przeprosić za moją nieobecność, którą nie zapisałam nawet nigdzie w kolumnie bocznej, jedynie na chacie co dość szybko zaginęło w odmętach spamu. Nie było mnie dość długo, nie tylko z powodu wyjazdów (co było główną przyczyną) ale również z powodu zwyczajnej niechęci do pisania, ale to nieistotne. Nie ukrywam, że nieco jestem zawiedziona tym, że ta część administracji która wiedziała o moim zniknięciu nie zajęła się blogiem no ale trudno, sprawę wyjaśniliśmy (chyba) między sobą i proszę, żeby ten temat nie był poruszany tutaj w komentarzach. Naprawdę zrozumiem, jeśli większość osób zawiodło się tym, jak sprawuję się w roli administratora i przez to opuszczą nasze grono... ale postaram się to ogarnąć. Nie ukrywam, że od września będzie mi ciężko z powodu tego, że uczę się poza swoim miejscem zamieszkania oraz przygotowuję się do egzaminu który najpewniej mnie wykończy do finalnego stycznia :') Dlatego w najbliższym czasie najlepiej byłoby wprowadzić nowe osoby jako moderatorów, lub (co bardziej mi się podoba) dać każdemu kto chce autora na blogu. Chyba wszystkim nam będzie łatwiej, kiedy każdy będzie mógł na bieżąco dodawać swoje posty. Będzie to również bezpieczne, ponieważ jedynie administracja ma możliwość zmieniania czyichś postów, nikt nieupoważniony wam nic nie pogmatwa, więc spokojnie. Dajcie znać co o tym sądzicie, bo widzę, że takie rozwiązanie robi się coraz bardziej popularne na wielu blogach. I przede wszystkim jeszcze raz przepraszam. Zróbcie w komentarzach paradę hejtu na temat tego, jakim jestem super adminem XD ♥
P.S JA NA TE OPOWIADANIA ODPISZĘ, POSTARAM SIĘ DZISIAJ. 
P.S 2 WSZYSTKIE WIADOMOŚCI NA HOWRSE MI PRZEPADŁY, WIĘC JEŚLI COŚ MACIE... WYŚLIJCIE JESZCZE RAZ BARDZO PROSZĘ D:
~Miłego Dnia, Rei :3 

2 komentarze:

  1. Podoba mi się ten pomysł z dawaniem "autora", raczej nie powinno być z tym problemu ^^

    OdpowiedzUsuń
  2. Mi już wisi co wymyślacie. Póki nie dostanę żadnego odpisu, nie odezwę się na blogu.
    ~~Dial

    OdpowiedzUsuń