piątek, 11 sierpnia 2017

Brak aktywności


Moi drodzy....jak pewnie zauważyliście aktywność na WK upadła.... i to mocno. Martwi mnie to bardzo, bo nowi członkowie myślą, że blog nie żyje, a raz na jakiś czas ktoś pojawia się na chwile na chacie i nic..... zero nowych postów, zero nowych członków...po prostu wielkie zero.
Nie mam również kontaktu z adminami, dlatego, jeżeli ktoś wysłał im opowiadanie, a nie zostało wstawione możecie je wysłać do mnie ( niestety nie mam uprawnień do wstawiania nowych członków... tylko opowiadania)
Chcę uratować ten blog przed kolejnym upadkiem, pomożecie mi w tym?
~Beta klanu wody (Neon) 


EDIT: Można już do mnie wysyłać formularze ;w; (KoniaraHadara)
(z góry przepraszam za samowolkę, ale nie mogę patrzeć jak ten blog ponownie upada na moich oczach) 

18 komentarzy:

  1. Napisałam formularz do opiekunka Klanu Ognia, ale nie został dodany :( Ktoś doda, albo coś?

    OdpowiedzUsuń
  2. Ja też do klanu ognia. Potem pisałam wiadomość do alfy klanu wody i nic

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Tak.......

      Usuń
    2. Niestety, jestem jedynie betą ;-; czyli mam uprawnienia tylko do wstawiania opowiadań x-x spróbuje napisać do alfy KO ;w;
      ~Neon

      Usuń
    3. Dziękujemy dobry obywatelu xd

      Usuń
    4. Uwaga! Zdobyłam pozycje adminki, póki nie wrócą alfy (dobra alfa KP pomogła ;w; ) Wyślijcie formularze do KoniaraHadara to je dodam ;w;
      ~Neon

      Usuń
    5. Jeśli obrazek znalazłam na Pinterest, to autor z DA też jest obowiązkowy? :P

      Usuń
  3. Ja dalej czekam na odpis Rhiali, która mówiła, że odpiszę w lipcu...

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Niestety, dana osoba jest nieobecna z nieznanego powodu... nie wchodzi również na Howrse , więc nie mam zbyt dużych szans się z nią skontaktować ;-; przepraszam ;-;

      Usuń
  4. Neon jak chcesz, to mogę ci spróbować pomóc, żebyś nie był w tym wszystkim sam, a jak pozwolisz sobie na wstawianie formularzy, to może to uratować tego bloga, także wiesz, ja też jestem, napisz do mnie na hw lub coś, to może to odratujemy

    ~ Crashen/Crass

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Jeśli ktos by mi dal Admina na blogu to moglabym wstawiac, ale tylko alfy to maja....xvx chyba ze ty masz admina ( ciężko mi sprawdzic bo jestem na telefonie)

      Usuń
    2. No to witaj w administracji x3

      Usuń
  5. A jest ktoś obecny, do kogo można wysłać opowiadanie? Chodzi mi o osobę, z którą można popisać opowiadania, jeśli chcecie, aby blog nie umarł.
    ~Dial

    OdpowiedzUsuń
  6. A można imię wilka i klan? Napiszę do któregoś.

    OdpowiedzUsuń